Wednesday, November 24, 2010

Liku-Liku Meniti Kejayaan & Siri Menangani Isu dan Konflik


Liku-Liku Meniti Kejayaan 

ISBN:9789833900350

RM150.00
NOW OFFER - RM70
 

       Buku ini memaparkan semangat juang seorang anak tani yang berjaya dan menjadi pertama. Tubuh kecilnya mendapat tolakan jiwa dalam memburu pencapaian akademik sehingga di bangku sekolah rendah hingga ke peringkat PHD, dan seterusnya meniti liku-liku kejayaan dalam kerjaya yang menjadi impiannya. Elemen motivasi dan semangat patriotik melatari kisah dan anekdot perjalanan hidup penulis di dalam dan luar negara. Dikepilkan petua-petua kecemerlangan paling asas yang ramai orang terlepas pandang, khususnya dalam kehidupan seorang muslim.

 

SIRI MENANGANI ISU DAN KONFLIK
ISBN: 9789833900282
RM 390.00


NOW OFFER - RM100


        Siri ini sarat dengan informasi tentang permasalahan yang sedang melanda masyarakat pada hari ini.

       Isu penularan gejala ekstrem khususnya dikalangan remaja, isu tentang keraguan halal dan haram terhadap sesuatu produk makanan, isu produk kecantikan dan kesihatan yang membahayakan kesihatan pengguna khususnya wanita.

        Selain itu, negara kita sekali lagi digemparkan dengan isu bencana alam luar biasa dan dunia serta pencemaran alalm sekitar yang tiada kesudahan. Isu penerapan integriti dan nilai murni dalam setiap masyarakat terus diusahakan walaupun banyak cabaran yang harus dihadapi.

 

No comments:

Post a Comment

Any enquiry, please do not hesitate to leave your comments here: